InmuRelax

Smertefri behandling hos tandlægen

The Wand

Tryllestaven – også kaldet The Wand – sikrer smertefri behandling og smertefri bedøvelse.

Den bedøver kun den tand, der skal behandles.

Det er en moderne form for bedøvelse, som ikke giver følelsen af at være bedøvet i hele munden. Du føler heller ikke stikket på samme måde som med tidligere metoder til bedøvelse.

Tina Petersen fortæller i receptionen efter sin behandling: “Hold da op, hvor er den fantastisk! Jeg kunne ikke mærke, at jeg blev bedøvet, jeg kunne ikke mærke noget under behandlingen, og nu føles det helt normalt”. Hun fortæller også, at hun til enhver tid vil vælge den bedøvelse igen, og at hun vil anbefale den til alle, der ikke er glad for at blive bedøvet.

Den “almindelige” bedøvelse kan også være en god oplevelse. Vi guider dig til at fokusere på din vejrtrækning, hvis du ønsker det, og du kan få påført lidt overfladebedøvelse inden prikket.

Tandlægeskræk

Føler du et større ubehag eller angst for at gå til tandlæge, har vi også rigtig gode erfaringer med at hjælpe dig med det. Læs mere om hvordan vi hjælper dig til at det bliver en god oplevelse at få efterset og behandlet dine tænder.

Vil du prøve vores sansepude? InmuRELAX-puden gør, at du kan slappe af under besøget i tandlægestolen. Du får den lille, runde pude på maven, og den beroligende musik og vibrationerne sænker din uro. Det er som at have en bamse med til tandlæge, puden er blød og rar at have i hænderne under behandlingen.

Vil du gerne lære os bedre at kende? Mød os her.

Vi gør os umage for at tage godt mod nye patienter – læs mere om det her.

Smertefri tandrensning

Tandrensning er en behandling, hvor vi fjerner tandsten og belægninger, der ligger langs tænder og tandkød. Belægningerne er snavs/plak, som du ikke selv har kunnet fjerne, og tandsten er kalk og andre mineraler, der dannes fra spyttet.  Når tandsten og plak er fjernet, kan du lettere selv holde rent og holde dit tandkød sundt.

Synes du at tandrensning er ubehageligt, eller har du ondt eller er øm efter en tandrensning, kan det være fordi, vi har været i dybden for at fjerne al tandsten. Et tip er at tage 2 Panodil 500mg en halv time INDEN tandlægebesøget

Du kan også få en overfladebedøvelse langs alle tænder. Det er en gel, der påføres dine gummer, og du skal altså ikke stikkes.
Bedøvelsen tager toppen af generne og varer kun en halv time.